9.2.15

Convocatòria pública: MURS QUE PARLEN '15, projecte d'art urbà




//CATALÀ 

Amb el propòsit de promoure l’art urbà i reforçar els vincles creatius de la nostra ciutat, l’Associació Polígon Cultural en el marc de col·laboració i suport amb la proposta de Murs Que Parlen del Teler de Llum i Tarragona Jove, portem a convocatòria pública aquest projecte que ja duu diverses intervencions realitzades, així com un mapa online i l’edició pilot de l’any passat.

Aquest any donem un pas endavant, i per això, la intervenció mural estarà complementada per un taller, conferència i/o altres activitats.

Alliberem els murs de la ciutat i fem de Tarragona una ciutat oberta a la cultura!
Data límit: 9 de març de 2015


//CASTELLANO

Con el propósito de promover el arte urbano y reforzar los vínculos creativos de nuestra ciudad, la Asociación Polígon Cultural en el marco de colaboración y apoyo con la propuesta de Murs Que Parlen del Teler de Llum y Tarragona Jove, llevamos a convocatoria pública este proyecto que ya tiene diversas intervenciones realizadas, así como un mapa online y la edición piloto del año pasado.

Este año damos un paso adelante, y por eso, la intervención mural estará complementada por un taller, conferencia y/o otras actividades.

Liberemos los muros de la ciudad y hagamos de Tarragona una ciudad abierta a la cultura!

Podéis descargar las bases completas en este enlace.

Fecha límite: 9 de marzo de 2015